Xavier Burgos

Fotografia de natura i viatges

Ornithorhynchus anatinus

4 comentarios:

Xavier Burgos Rodríguez ha dit...

Bueno Maria,
Aquí tens l'ornitorrinco. Se que et va fer molta gracia quan et vaig dir que anava a un lloc on en podia veure. Doncs bé, amb paciència va sortir.

Una abraçada

David ha dit...

Feia dies que no entrava i veig que hi ha una sèrie molt bona de fotos d'Aussie. Jo hi vaig anar fa molts anys quan encara no estava enganxat a la fotografia.
Ayers Rock és un lloc fantàstic per exercitar la fotografia. I aquest ornitorrinco, jo no el vaig veure !!! Felicitats

maria ha dit...

Fantàstic, no tinc paraules, a més l'has pogut fotografiar de molt a prop!!

Segur que tècnicament també està molt bé, però d'això no tinc coneixement, només sé que es veu molt bé!
Altres fotos només es veu un bonyet i te l'has d'imaginar, tipus monstre del llac ness.

Per fi conec algú que l'ha tingut a davant.
Enhorabona, estic segura que t'ha fet moltíssima il·lusió i ha sigut molt emocionant veure'l en viu i en directe.

Acabeu de disfrutar el vostre viatge.
Una abraçada, molt agraïda per la foto.

Màrius ha dit...

Molt bona, felicitats.
Ara en quin apartat ho posaràs?
N'hauràs d'obrir un de nou.
Fins aviat.